Een nieuw label voor een vertrouwde cursusaanbieder.

Over

Voor een van de grootste horeca-opleiders van Nederland hebben wij een nieuw label ontwikkeld. Gericht op de jonge horeca-professional die we gedurende zijn hele horeca-carrière ondersteunen bij het volgen van de juiste cursussen.

Resultaat

Een nieuw merk dat zich van zijn concurrenten onderscheidt door zijn unieke branding, eigentijdse copy en slimme marketing automation. Het ideale, digitale fundament om marktaandeel te veroveren. Wij stellen aan je voor: Classmate!

De uitdaging

Terug de schoolbanken in wil niemand, maar jezelf ontwikkelen en verrijken met de juiste kennis om je vak nog beter uit te voeren is belangrijk.

De uitdaging zat hem dus enerzijds in de juiste motiverende, boodschap te formuleren in alle online campagnes en anderzijds moest de aanmeldflow op de website naadloos aansluiten op dat gevoel om zo goed mogelijk te converteren.

De oplossing

Door een unieke en opvallende branding en tone-of-voice te ontwikkelen sta je online al snel met 1-0 voor. Met de juiste tone-of-voice en felgekleurde social campagnes weten we de jonge doelgroep te bereiken. We hebben er binnen het hele project voor gekozen geen lappen tekst te gebruiken, maar heel doelgericht met de juiste CTA’s mee te nemen in het cursusaanbod en de werkwijze van Classmate.

Het partnerschap

Dagelijks zijn wij aan het werk om de digitale processen van Classmate te optimaliseren. Of het nu gaat om betere CTR’s, CPC’s en CPA’s, offline campagnes of het AB-testen van de aanmeldflow. Alles staat in het teken van een zo optimaal mogelijk resultaat.

Het partnership betekent ook dat we wekelijks bij de opdrachtgever op kantoor werken. Op die manier zijn we bereikbaar voor alle afdelingen en kunnen wij snel schakelen en informatie ophalen wanneer dit nodig is. 

Klaar om een partnership aan te gaan?